تمدید نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری
اخبار و اطلاعیه ها

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شعر نیکوکاری تمدید شد

۲ دیدگاه

بنابر اعلام دبیرخانه نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری، مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شد.

بر این اساس، علاقه‌مندان می‌توانند در چهار محور: «همدلی، همیاری و یاریگری»، «پرداختن به مصادیق نیکوکاری»، «آسیب‌های اجتماعی» و «نیکوکاری در قرآن و سیره اهل بیت(ع)» آثار خود را در قالب شعر کلاسیک، شعر سپید و نیمایی، شعر کوتاه(رباعی و دوبیتی)، ترانه و شعر محاوره و شعر کودک و نوجوان به آدرس اینترنتی adab.kheir.ir ارسال کنند.
در این جشنواره که اختتامیه آن خردادماه سال جاری برگزار خواهد شد، در هر بخش(به جز شعر کوتاه) به نفر اول مبلغ ۴۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره، نفر دوم، ۳۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره و نفر سوم، ۲۰ میلیون ریال به همراه تندیس جشنواره تعلق می‌گیرد. همچنین مبلغ ۵ میلیون ریال برای هر شعر برگزیده در بخش شعر کوتاه تعیین شده است.
گفتنی است نخستین جشنواره ملی شعر نیکوکاری به همت مرکز فرهنگ نیکوکاری(وابسته به بنیاد خیریه آلاء) و با مشارکت حوزه هنری انقلاب اسلامی، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود مراسم افتتاحیه این جشنواره، سوم بهمن‌ماه سال گذشته با حضوری جمعی از چهره‌های فرهنگی و ادبی و اصحاب رسانه در سالن مهر حوزه هنری انقلاب اسلامی گشایش یافت و تاکنون در راستای این جشنواره، چهار محفل شعر نیکوکاری در شهرهای قم، کرمان، رشت و مشهد برگزار شده است.

, , , ,

این مقالات را هم بخوانید

۲ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سید مجید بنی هاشم
    اردیبهشت ۶, ۱۴۰۱ ۱۲:۴۴ ب٫ظ

    سلام بنده برای شما یک شعر فرستادم که به احتمال زیاد نسخه ی ویرایش نشده هست. لطفاً برای بنده ایمیل کنید که مجدداً نسخه ی صحیح رو خدمتتون ارسال کنم. کد پیگیری ۰۶۸۲۳۸۵۰۹۳
    دخترک کبریت فروش
    سید مجید بنی هاشم
    ۰۹۱۲۰۳۷۹۰۵۹

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست